dijous, 7 de maig del 2009

Setmana gloriosa!!!!!!!

Tot s'ha de dir que la setmana va començar una mica "cagada" amb els exàmens, que per cert i a petició de la nipon-family haig de dir que van anar bé com per treure una nota acceptable, però com que la cosa va per oposició cal esperar a veure quines notes treu el personal... anirem informant. Pos a lo que anàvem, que la setmana va començar una mica malament ( síííííí´que el 2-6 va ser la setmana passada!!!) ahir a la nit es va arreglar amb una nit èpica d'aquelles del Barça d'altres èpoques, patint fins al final i suant la cansalada però al final ANEM A ROMA!!!!! Ara tot serà que el Cristiano Ronaldo i altres bèsties ens amarguin el dia, però bé això és així. I la setmana encara es pot arrodonir més si el dissabte els merengons punxen i el diumenge els guardiola boys guanyen i campions oe oe oe!!!!!!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola familly

Pos bueno, lo del examen, a vore si sona la flauta, a esperar.

Per lo que fa al 6-2, aki al Japo tambe va arrivar la noticia, humiliant merengada.

Lo del Chelsea, pos bueno, no vaig vore lo partit, perque començava a les 4 del mati, pero la final no me la perdo.... Ja he demanat festa el 28 de Maig per a poder veurel la matinada del 27... No ens treura de pobres, si guanyem o perdem, pero almenys,sempre podrem dir que vam veure el partit en directe.

Una abraçada

Nippon Familly

Francesc i Annabel ha dit...

Pos la veritat que el partit del Chelsea millor que no el veiessis perquè va ser de patir però de patir de lo lindo i al final pos tipo el gol de Bakero davant el Kaisserlauten al temps de descompte... a vore la final. Paco a la última va marxar a pescar sense dormir i jo me vaig gitar abans del final del partit per no patir i em vaig tornar a aixecar del llit al gol de Belleti....
Lo que diem, no ens treuran de pobres però mira són alegrietes que ajuden.

Petonets a tots

Anònim ha dit...

Ahir mos vam quedar en les ganes.... mos va pasar com al Chelsea, guardant les distancies, ja que la setmana que hi torna ha haver una oportunitat....

lo que em sap mal es que esta vegada si que em vaig quedar a veure el partit... escomensava a les 2 del mati....

Bueno

estem en contacte

Francesc i Annabel ha dit...

Siiiii!!! Quina ràbia, a vegades lo temps de descompte t'ajuda i a vegades t'afona com ahir... bueno paciència.

Besets