dilluns, 4 de maig del 2009

Exàmens

Avui tinc exàmens..... quina peresa més gran!!!! l'examen en qüestió és a les sis de la tarde a Tarragona ( mira si som vius que natros fem los exàmens de cara a la nit quan estàs ja sumament espès ). En fi, que la reflexió no va per l'examen en si, que no sé si m'anirà molt bé però vaja, la reflexió va per la vida de l'estudiant. Jo he de dir que no vaig ser una estudiant molt sacrificada, vaig disfrutar el dia i la nit, per tant en general he de dir que era una bona vida, tenies dos mesos molt fotuts a l'any però la resta del temps t'anaves organitzant mig bé. Però a pesar de què no vaig ser molt sacrificada, vist ara des de la distància, la vida de l'estudiant és un conjunt de grans gestes heroiques, si ,si. Avui per avui no tindria nassos de passar-me un mes sense sortir per a res i estudiant de vuit del matí a una del migdia, de quatre a vuit de la tarde i una bona estona després de sopar de dilluns a diumenge. Però en canvi quan vaig fer la carrera o la selectivitat em semblava tan normal i ho feia tu!!!! Ara tot el que passa d'una hora seguida d'estudi em sembla una penitència impressionant!!!! Ja és ben veritat que les coses es valoren millor des de la distància!!!En fi, a tornar-hi!!! Demà ja posarem un post amb les sensacions post-examen.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Molta sort ( desde la distancia) per a l examen!!!

Francesc i Annabel ha dit...

Moltes gràcies !!!!!

Anònim ha dit...

Bueno, i com va anar l examen finalment?

Ja fa dos dies que entro a mirar pero no diu res...ummm

Una abraçada

Pepe