dilluns, 23 de març del 2009

A qui li agrada la primavera??

A veure tots aquestos que esteu amb el braç alçat i en careta de tontets dient " A mi, a mi!!!" com si estiguéssiu esperant que la Pamela Anderson us llencés un tanga, ja podeu esborrar el somriure de la cara!!! Jo odio la primavera, mira no puc fer-hi més. Per començar m'ataca una mena d'astènia primaveral ( crec que es diu així ) que em lleva totes les ganes de fer qualsevol cosa que no sigui arrossegar-me per casa en busca de canviar de postura. En segon lloc m'ataquen la migranya i l'al.lèrgia sense pietat i a parts iguales. En tercer lloc comencen a apareixer de no se sap on un munt de formes de vida minúscules i peludes que em fan un fàstig.... puajjjj. I per últim perquè no, no m'agrada i punt!!!! Això per no parlar del record que tinc de Setmana Santa de quan era més jove amb aquelles tardes eternes i aburrides de gairebé mig dol, horrorós. Per sort el pas dels anys ha minvat un altre dels problemes primaverals que eren els grans a la cara, no tot pot ser dolent!!! Només ens queda esperar que passi i arribi l'estiu, fàcil!!!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

bueno i kuan vos caseu k ya toca

Francesc i Annabel ha dit...

Les peticions són a un altre departament ein!!!

Jeje