dimecres, 25 de març del 2009

Dia 4 de maig....exàmens!!!!!

És estranya la sensació de sentir-se estudiant quan fa temps que la facultat i el calendari d'estudiant han quedat més que aparcats. També és estrany ( per no dir frustrant ) estudiar quan arribes a casa el mateix sobre el qual has estat treballant tot el dia... és com no desconnectar mai. No m'imagino com deu ser opositar durant mesos o fins i tot anys a notaria, advocat de l'estat, mestre, jutje..... ha de ser matador i ha de posar a prova la força de voluntat del més pintat ( ai mira m'ha surtit un rodolíííííí ) . Per sort jo no he d'estar tants mesos pegant-li als colzes que ja han perdut la durícia estudiantil i el proper dia 4 de maig m'ho jugaré tot a les six o'clock ( això ja ho vaig posar a un post trobo ). Vaig a tornar-ni!!!

PD: Potser algú us havíeu imaginat que el dia 4 de maig passaria alguna altra cosa??? Angelitos!!!